Dagens träning.

Klockan 9.15 satte vi igång och tränade imorse. Duktig värre.

10 min löpband för att värma upp =1km
41 minuters spinning (20km) = en förbättring med 3 minuter!
5 minuters crosstrainer (var tvungen att testa de nya på gymmet)
5 min löpband med powerwalk/jogging = 900m
10 st leg-curl med 40 kg
10 st chest press 21 kg
20 st chest press 31 kg
20 st chest press 40 kg
20 st abdominal 38 kg

Tränad tid: 90 minuter

Sedan blev det till att återhämta sig med hjälp av två bananer och vatten. Jag ska aldrig mer träna före frukost! Jag behöver frukosten som bränsle för att jag ska orka träna!

Jag känner mig duktig, duktig, duktig! Imorgon blir det simning klockan 6.45 igen!



Har lite träningsvärk i benen nu...


Kommentarer
Postat av: Emelie

Wohoo! Duktigt med morgonträning! Tycker själv att det är riktigt skönt, då har man liksom det gjort och slipper tänka på det hela dagen =)



Har du fått pluggat nåt mer till tentan? Jag vet hur mycket det kan ta emot emellanåt, men bit ihop och gör det!! Det känns ju så mycket bättre efteråt. Jag har själv dragits med syndromet att skjuta plugg och så framför mig genom hela skolgången, men det har alltid kommit tillbaka och bitit mig i baken.



Hahaha har inga direkta planer på att dra flyttlasset mot Ystadtrakten inom det närmaste iaf ;) Men visst är det mer motiverande att träna med någon annan. Lite därför jag anmälde mig till den där kom-i-formkursen :)

2010-10-17 @ 09:45:50
URL: http://baggholm.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0