Blöt

Herregud vad det regnade igår. Vi blev nekade inträde överallt eftersom det antingen var 25+,27+ eller 30+ överallt i Malmö. Det innebar att vi sprang runt på stan i två timmar i spöregnet. Verkligen jättekul. Not.

Mina skor läckte vatten eftersom dom har bar tå. Som tur var så fick jag byta skor med med en snubbe som hade samma storlek på sina fötter som jag. Av någon underlig anledning så dög inte mina skor särskiltlänge eftersom dom lät för mycket om honom när man gick.. That's the point.. Haha! Roligt hade vi ändå, trots regnet!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Så du var också i Malmö i lördes, jag med :) Vi hade dock turen att komma in trots hög ålder. Kan ju vara för att vi kom innan rusningen.

2010-10-25 @ 10:45:08
URL: http://baggholm.wordpress.com
Postat av: Ellis

Jag har blivit nekad en gång av en idiot som lekte chef, jag stod kvar och så släppte en annan in mig, men när idioten såg de tvinga han mig ut igen. jävla idiot, ja kom liksom in i gratis sidan också!!



Jag minns en gång då ja visa mitt id och sade: vad är åldergränsen?

Han ba 25 och log mot mig och ba in där.

Jag ba va..? Liksom jag är 20 ? Hahah amen klagade ej :P han log blinkande.



och sen en annan gång glömde jag id han sade. du ser ut som 30 så okej.



WTF!? JÄVLA IDIOT hahaha

2010-10-25 @ 20:38:26
URL: http://ellisu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0