1 klar, 4 kvar!

Jävla skitskola. Jävla skitjag som alltid skjuter upp skitplugget till sista jävla skitdagen.

På tisdag ska jag vara klar med 5 frågor. Jag har gjort 1. 1, 1, 1, fattar ni? EN JÄVLA FRÅGA PÅ TIO TIMMAR!

Hur uppstår oral- och talmotorisk dysfunktion och vilka är symptomen?
Hur nära sammankopplat är tal och ätande?
Vilka konsekvenser får oral- och talmotorisk dysfunktion?
Kan man bli helt fri från oral-och talmotorisk dysfunktion, isåfall hur ser den vägen ut?

Blir galen!

Imorgon är det redovisning av analysen som gäller!



Klockan ringer 04.30 imorgon bitti så nu är det dags att säga godnatt!
Hoppas ni sover gott!

Kommentarer
Postat av: Mizca.se - Tredje gången gillt?

Bättre än inget ju =)

2010-10-03 @ 21:35:41
URL: http://www.mizca.se
Postat av: Gullan86 Lyckligt gravid med första barnet+3 hästar

sv:

ja det var verkligen en bra deal, jag betalar 2kr kg för mina så du betalar nog mkt mindre men 2kr kg är med rätt billigt tror jag vart i sverige bor du typ?

11 tusen var inte farligt tror mitt blir ca 6 kanske men jag har 2 islandshästar och en shettis så mina äter ju mindre med.



har du dina hästar på egen gård med lr?



japp jag tror nog det blir bättre sen har ju klippt han med klippmaskinen med så det syns ju extra tydligt nu ju.



men fy vad hemskt tur han klarade sig så bra hästen så då fastnade kanske taggtråden i bogen då för tänk om den hade fastnat i ett ben istället och slitit sönder senor och sånt fy...

men sprang han in till kossorna då eller eftersom han hade sönder staketet.



tävlar du något med dina? vad i så fall?

vad gör du med shettisen? standard lr mini?



kram

2010-10-03 @ 22:52:46
URL: http://gullan86.blogg.se/
Postat av: sofie

Vad tycker du om http://liindblaads.blogg.se? en utav få killbloggar, jag tycker han är skit bra!! kram

2010-10-03 @ 23:10:22
URL: http://sofiiestyle.blogg.se/
Postat av: Ellis

Gud vad HEMSKT. Jag hatar, HATAR skolan!!!!



SV: Jag har ätit 1/4 av kakan hahaha. GOOOOTT.



Vet du hur man pluggar?

INGE dator, inge mobil, DU - ensam i ett kök.´Så gjorde jag sist och fan vad gött de gick, men sen hämta ja datorn efter 3h - då kollapsa systemet då de gällde plugg haha.



Vad skönt att Csn löste sig... Jag hoppas mitt me gör de snart haha...



Jag vill ha vader,lår o rumpa !!! jag har redan rumpa men mer skadar ej! :D

2010-10-04 @ 01:32:59
URL: http://ellisu.blogg.se/
Postat av: 6767

Vad kul att du gillade det! Jag har redan gått ner 15 kg så jag nöjer mig med ca 10 till.

Men behöver du verkligen gå ner 20-30 till? Kommer du inte bli underviktig då?

Har förstått att du tappat ganska mycket redan?! Hur har du gjort människa?? :)

2010-10-04 @ 08:18:01
URL: http://sextisjusextisju.blogg.se/
Postat av: angelica

nejmen hejsan :) kul när manhittar tillbaka till gamla bloggar.. hur leker livet då? =)

2010-10-04 @ 09:59:13
URL: http://snultan.blogg.se/
Postat av: Nina

Ja alltså jag har kört typ lchf/atkins och i lördags drack jag en nutrilett till middag och höll mig mätt i fem timmar faktiskt :). Men nu har jag bara kraschat igen, har absolut ingen motivation o i helgen har de blivit alldeles för mycket gott... :/. Tränar, tja, jag jobbar som bartender fredag lördag o de är jäkla motion sen går jag ut med barnvagnen två timmar varje dag. Men behöver mer, bara svårt att få det att gå ihop. Hur gör du när motivationen försvinner?

2010-10-04 @ 10:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0