Tråkhelg

Igår var jag och gymmade på morgonen, sedan dess har jag varit hemma.

Jag skulle egentligen till Elin igår och ha myskväll. Se på film och käka thaimat men eftersom jag är insnöad så blev det inte av. Tyvärr! Synd! För jag saknar min Elin, Elin, Elin, ELIN! Haha. Älskar hennes ringsignal på mobilen. Den går så!

Idag har jag bara pluggat hela dagen lång. Kom tyvärr inte iväg på simningen idag. Mindre roligt! Imorgon ska jag till gymmet i alla fall. Hoppas jag...

Imorgon är det vägning också. Jag känner på mig att det inte kommer gå bra. Har nämligen fuskvägt mig idag. Jag förstår inte alls. Har tränat och ätit bra. I och för sig så är lingonveckan på G också. Men mer om det imorgon!

Nu ska jag glo på lite komedi och sedan sova. Ladda inför imorgon. På alla sätt och vis.. Hehehehe..

Kommentarer
Postat av: viktkamp

du äter inte för lite? Tror nämligen att det är mitt problem..

2010-11-28 @ 22:18:04
URL: http://viktkamp.webblogg.se/
Postat av: Ellis

Veckan innan lingonveckan äter jag som om jag aldrig sett mat, då är aptiten på HÖG intagningsnivå! :D



sv: Mitt ex sade alltid då ja skällde på sköterskor eller telefonmänniskor då de blitt fel att de INTE DME som ligger bakom och ju mer ja skriker ju mindre är de villiga att hjälpa då de inte är DEM som gjort fel. Så jag har bättrat mig som fan på den punkten, men då förväntar man sig att ANDRA också skall bemöta mig rätt.



Vad för sjuk blev du som gjorde att du dala så mycket och gick upp så mycket? :S



Hahahahahah du är som min lillbrorsa, ni typ predikar på toa. Jag kör ALL IN. ba klämma ut allt n then im done. hahahaha.

2010-11-29 @ 01:37:59
URL: http://ellisu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0