God morgon godingar!

Idag är jag på lite bättre humör än vad jag var igår. Idag är det nämligen bayram/eid. Så iyi bayramlar allihopa!

Idag ska jag ut i samhället och träffa lite folk. Först blir det en liten fika/lunch/SUBWAY med Jennifer och sedan blir det en tur upp på skolan för lite PBL med gruppen. Efter det så blir det röstträning och slutar med andra ord inte skolan förrän 17.00 idag. Lååång dag. Hatar långa dagar. Ogillar att komma hem sjukt sent. Hemma först halv sju ikväll. Usch! Raka vägen i säng och upp för en lång onsdag också.

Oh well. Bäst att göra sig i ordning kanske. Eller får man åka till skolan i pyjamas kanske? Eller kanske i en sjukhusrock, dom är sjukt sköna men så grymt fula. Diggade den när jag var inlagd i somras. Haha! Tänkte nästan sno med mig den.

40 dagar till Marocko!




Kommentarer
Postat av: johanna

Svar: haha nej verkligen inte:P hur har din dag varit då? kram

2010-11-16 @ 09:49:34
URL: http://haldisjohannanilsson.blogg.se/
Postat av: Birsen

mm håller med dig. Dom är sjukt sköna att ligga i!

2010-11-16 @ 20:33:00
URL: http://efesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0