Fullspäckat!

Jajamensan, jag har ju ett fullspäckat schema just nu, därför är jag så osocial här på bloggen. Hinner inte med allt liksom, och nu ska jag börja träna igen också. Jag och Josse satt på MSN igår och planerade 4 veckor framåt. Så här ser det ut:

Måndag: Gymma 08.00
Fredag: Simning 06.30
Lördag: Gymma 09.00
Söndag: Simning 14.00

Måndag: Gymma 08.00
Tisdag: Gymma 08.00
Lördag: Gymma 09.00
Söndag: Simning 14.00

Måndag: Gymma 08.00
Tisdag: Gymma 08.00
Lördag: Gymma 09.00
Söndag: Simning 14.00

Fredag: Simning 06.30
Lördag: Gymma 09.00
Söndag: Simning 14.00

Jag ska även försöka få tid till att ta en promenad de övriga dagarna. Enda problemet är att jag slutar så sent och folket kör som galningar där jag bor. Men jag får väl börja med träningen så får vi väl se sedan. När jag åker buss till skolan, kliver jag redan av två hållplatser tidigare än jag egentligen skulle kunna gå av, och det är ju också bra. Funderar dock på att kliva av redan tre hållplatser tidigare och på så sätt gå 2,5 kilometer, istället för dryga 1,2 kilometrarna på morgonen. Alla bäckar små liksom...


Nej, dags att sätta igång med självstudierna. Jag ligger efter med tre dagar, inte bra! Men full fart nu så ska de nog gå bra!



De  fyra kommande veckornas planering...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0