Ändrade planer.

Blev ingen träning imorse. När jag vaknade så var ögonen helt igenklibbade och jag hade en jäkla hosta. Helt sjukt. Jag har en förkylning som legat och gnagt i en vecka nu, som inte riktigt bryter ut. Istället går jag runt och mår lite halvdant hela tiden. Har lite feber, lite ont i halsen och känner mig allmänt hängig.

Jag vill träna!

Nu har jag tills på torsdag på mig att krya på mig för på torsdag SKA jag till gymmet.

Nu blir det lite frukost och i eftermiddag blir det lite skola. Yeaaay...!



Bild från exakt ett år sedan.


Kommentarer
Postat av: Pauline

ÅÅÅÅH! Det är du som har smittat mig!! :O

2010-11-02 @ 23:23:40
URL: http://pupsie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0