Vägning v.18

Precis som jag trodde så gick det inte bra alls idag. Men jag förstår mig inte riktigt på vågen denna vecka. Jag tycker inte jag gjort så mycket fel att det ska bli så på vågen. Men ibland förstår man inte riktigt. Förhoppningvis var det bara denna vecka, och nästa vecka blir bättre. Jag tillåter mig själv detta eftersom jag faktiskt fyllt år.

Ibland ska man inte heller ifrågasätta för mycket eftersom man aldrig vet exakt vad som pågår inne i kroppen. Vilket man måste komma ihåg!

Idag landade vågen på: +1,9kg

Total viktnedgång: 13,7kg

Jag får nog skylla mig lite själv också eftersom jag litade på vågen förra veckan när den went all crazy liksom. Haha!

Just ja.. Jag har glömt att berätta att jag har bruna ögon nuförtiden. Diss? Hiss? Haha!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha, än hinner det allt vända jag menar det är bara början på året än!:) You never know it might be the year of ur life innan det är slut:P Lite cred till att du lastat ur säckarna oxå;) Tack, snällt sagt, bara att bita ihop och kämpa på när det gäller ovissheten.



Man ska inte lita allt för mycket på denna vågen, då precis som du skriver kroppen är en skum manick, vissa dagar samlar den på sig massa vätska och vågen visar flera kilon plus, skum den där kroppen:P Tycker du får tänka positivt och faktiskt berömma dig själv ändå! :)

2010-05-03 @ 10:05:45
URL: http://saaka.blogg.se/
Postat av: Vanadesse.

geneartion wild är underbaaaar!



bruna ägon är så jävla fint. funderar på att o skaffa mig ett par linser. var skaffade du dina?

2010-05-03 @ 11:22:50
URL: http://vanadesse.blogg.se/
Postat av: ;gözde'/

vart trött på min förra, haha vela ha en ny början :)

2010-05-03 @ 22:32:01
URL: http://tttturk.blogg.se/
Postat av: Birsen

diss...



shit va mö du gått ner! Grattis...viktuppgång på 2 kilo är bara vätska. Ska du ha mens så är dte helt normalt

2010-05-06 @ 07:39:00
URL: http://birsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0