Hårt jobb.

Födelsedagen spenderades hemma med familjen, eller den del av familjen som var hemma. Vi köpte hem god mat från thairestaurangen i Tomelilla och njöt. Jag skulle ju upp tidigt imorse så jag kunde inte direkt hitta på någonting. Dessutom var jag sjukt trött efter den jobbiga veckan.

I alla fall, jag åkte iväg imorse klockan tio och hämtade hö. Hela dagen har jag burit hö. 60 balar hö som väger mellan 30 och 40 kg styck. Tungt värre med andra ord. Mina händer gör lite ont nu. Knallröda och ömma.

Nu blir det att se klart programmet som jag ser på och därefter ska jag bege mig ut på en powerwalk innan jag ska ställa mig och laga mat. Jag ska laga den goda kycklingen med fransk senapssås med bulgur och färsk sallad. Mums!

Kommentarer
Postat av: S E V D A Y E T I S ♥ - SEVDAS.BLOGG.SE

sv: tack!

Min mamma kan flytande turkiska och svenska! Eftersom att jag inte kunde prata svenska i början så slutade vi att prata turkiska helt hemma, och det gjorde så att jag glömde turkiskan ganska mycket :/!



Jag kan prata ganska helt okej, kan stava väldigt bra och uttala, eftersom att jag gick i skolan där i två år! Men gramatiken har blivit väldigt dålig... kan inte prata jättelånga svåra meningar längre :/



jag är igentligen döpt som en muslim, men jag ser inte mej sj som en muslim, kanske ska bli kristen! Vet inte , lite komplicerat det där, sj ?:)

2010-05-02 @ 18:14:39
URL: http://sevdas.blogg.se/
Postat av: ;gözde'/

Har en ny blogg nu, besök gärna (y)



- den andra var www.tturkkk.blogg.se

2010-05-03 @ 07:44:58
URL: http://tttturk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0