Varför är det så svårt att släppa taget?

Satt och kollade på mina bilder på bloggen och mindes tillbaka lite. Sedan snubblade jag på bilder som jag inte ville se. Sedan trillade jag in på min email där jag sparat en hel mapp med email från the big S.

Förstår inte varför det är så jävla svårt att släppa taget. Om två månader var det ett helt år sedan jag hörde från honom sist. Då skickade han ett grattis email. Innan dess pratade vi inte med varann på fyra månader.

Det här tar knäcken på mig.

Jag önskar att allt detta aldrig hänt. Vem vet var jag/vi (?) hade kunnat vara idag om du varit ärlig från början?

Jävla skit.



En bild från den tiden.


Kommentarer
Postat av: Emma

Åh vad söt du är gumman! En stoor kram tillbaka till dig :) <3

2010-03-09 @ 19:12:58
URL: http://supergirlemma.blogg.se/
Postat av: - ● Rebecca ● -

Ja,skadad elak människa....

2010-03-13 @ 10:23:45
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: Birsen

Hej tjejen!



Jag fick p-piller för jag har haft lite drippdroppmens ända sen lillen föddes. Ingen ägglossning som sagt.

Så han rekomenderade dessa piller som skulle vara så bra. Jag ville inte först för jag behöver ju inte skydda mig, så körde han med att det är bra för sånna som jag (hormonrubbing har jag ju)

Så jag köpte det fast jag vet att jag inte tål sådant skit.



Nu har jag blött ända sen jag började käka pillerna ( idag mycket mer än de andra dagarna) och det är fan inte bra för fem öre. Så på måndag ska jag ringa och be han ta och kolla upp det sen skiter jag i pillerna. Blöder ju oavsett liksom.



Tål inte skiten det har jag aldrig gjort!



kram på dig Lindis! Hoppas allt är bra med dig! Hur går det med vikten?



2010-03-13 @ 23:42:27
Postat av: Jessie - 22 år & mamma till Jacob 2 år

Va jobbigt det måste kännas för dig just nu att inte kunna komma över en ´person... men tiden kommer då man gör det bara så där... vet det av egen erfarenhet (längesen nu) i och för sig kanske det är någon skillnad när man är äldre, då har man mer att tänka på, gjort mer, kanske känner mer osv?

2010-04-10 @ 11:11:38
URL: http://silkybutterfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0