Stress stress stress!

Varför skjuter man alltid upp allting till sista minuten? Himla dumt om man frågar mig tycker jag då, men ändå gör man det.

Just nu håller jag på att tvätta kläder och packar för fullt. Jag åker ju "tidigt" imorgon bitti så det är full fart hela dagen! Jag hittar inte min laddare till kameran så det suger som fan. Mobilen la av i fredags också. Jag slog av den för jag skulle sova och sedan dess har den inte gått att starta. Den har legat på laddning sedan dess men ingenting händer när jag trycker igång den. Vilken jävla bra tajming!

Tentan som jag hade i onsdags är rättad och jag blev godkänd, tack och lov! Nu slipper jag ha med det ämnet att göra mer. Skönt som fan! Nästa tenta är den 10e april så jag måste släpa med mig alla papper och böcker ner till Turkiet. Roligt värre.. Det blir intressant att se om jag kommer läsa någonting i dom eller om jag kommer vara upptagen hela tiden. Men det får vi väl som sagt se då.

I fredags var jag hemma hos Josse och hade det trevligt. Det blev en hel del som hände fastän vi inte förflyttade oss många meter. Det var en rolig tysk, en rolig Josse, webcams, en galen katt, Nightmare on Elm Street- filmer, en trött Linda, datorer på pizzerian, sladdande småglin, "grodlårssallad" och en massa annat trevligt. Pyjamasparty helt enkelt!

Nu ska jag ut på min dagliga tur och efter det blir det en snabb dusch. Klockan fyra kommer min MSN-dejt in så då ska jag sitta bänkad. Haha!

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0