Lite flyt vore nice.

Hela tiden så har jag oflyt. Hela 2010 har sugit en jävla fårpung. När kommer flytet? Nytt år, nya möjligheter liksom? Heter det inte så? Jag förstår i alla fall inte varför jag bara får en massa skit hela tiden.

Folk snackar skit och ljuger.

Jag har kuggat två av två tentor denna termin. Jag som aldrig fått IG på ett prov i hela mitt liv och dessutom pluggade stenhårt till den andra tentan som vi hade för två veckor sedan. Jag förstår inte.

En "nära vän" har gått bort. Varför ska alla dö?

Hela familjen har problem med pengar för tillfället eftersom mammas sambo inte kunnat jobba på tre månader pga all jävla snö.

Jag flög omkull och gjorde illa benet och fick hoppa på kryckor i sex veckor.

Ja men ni ser ju. Oflyt till tusen men jag får väl blicka framåt.

Om en vecka blir det som tur, pyjamasparty hos favvo-Josse. Om tio dagar drar jag till Turkiet. Idag är det är bara två månader och tio dagar kvar innan jag börjar jobba igen. Sedan är det höst och plugg i fyra månader och sedan åker jag till Marocko i två veckor. Tills dess ska jag vara fit för då ska jag bada massor medan ni fryser hemma i Sverige. Sedan ska jag komma hem bajsbrun över hela kroppen. Moahahaha.


Vilken vacker utväxt jag hade förra våren. HAHA


Kommentarer
Postat av: Mamma till Adam & lilltjejen

Tacktack :) Kram

2010-03-21 @ 22:44:58
URL: http://mammatilladam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0