Veckans Vägning V.26

Har inte haft tid eller lust att skriva något på länge. Idag har jag dock varit ledig och har då varit hos frisören, läkaren och sedan har jag träffat Ida och spelat golf. Nu på eftermiddagen träffade jag en kompis och bokade en resa så jag åker om 15 dagar. Det blir härligt! Sitter hemma hos kompisen nu och väntar på att maten ska lagas. Sedan ska vi se en film innan jag åker och hämtar Josse på stationen. Vi ska nämligen se Twilight, Eclipse nu ikväll klockan nio så det blir nice värre! Annars så jobbar jag en massa och håller på att ska börja flytta mina saker också. I alla fall, här kommer veckans resultat:

Idag landade vågen på: -1,6kg

Total viktnedgång: 24,2 kg


Kommentarer
Postat av: Naliita

Tävling i min blogg, vinn DKNY Be delicious parfymen :)

http://naliita.blogg.se/2010/july/nu-startar-tavlingen.html#comment

Lycka till

2010-07-06 @ 16:36:07
URL: http://naliita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0