Veckans Vägning V.24

Lingonveckan har fortfarande inte kommit så nu börjar jag bli orolig att det är något fel på mig. Men jag får väl kolla upp det om inget händer innan veckan är slut. Går ju runt med riktig mensvärk. Jobbigt läge. Hela veckan har jag iaf inte tränat på, och jag har dessutom slarvat jättemycket med maten. Ska börja om nu igen och ut och träna idag iaf och sedan göra något mer ikväll, kanske gå på promenad. Jag ska börja blogga igen också. Men jag har bara lite annat för mig just nu. Typ lever mitt liv. Hoppas ni har tålamod.

Igår landade vågen på: -0,4kg

Total viktnedgång: 19,6kg

Nu blir det hårda tag. Vill ju ner minst tio kilo till innan skolan börjar igen. Håll tummarna!



En nyvaken Linda idag.


Kommentarer
Postat av: Birsen

det klarar du lätt snygging!

2010-06-17 @ 09:21:47
URL: http://birsen.blogg.se/
Postat av: Emma

äru preggo eller? ;)

2010-06-17 @ 19:33:41
URL: http://irrelevant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0