Nya glasögon.

Yesyesyes mina glasögon som jag fick i julklapp kom ju redan förra veckan men jag har inte haft tid att hämta dem förrän idag. Det känns grymt skönt men alla som har glasögon vet hur det känns första tiden med nya glasögon. Man känner sig helt ihoptryckt och som man går i en backe, dessutom mår man illa också! HAHA. Tänk åksjuka, så mår jag just nu. Men det tar tid att vänja sig.

De gamla:



JAG SKA NOPPA ÖGONBRYNEN, LOVAR! Har bara inte orkat...

De nya:



Okej, bilden på de nya blev inte så bra men ni får i alla fall ett hum om hur dom ser ut.

Det var sjukt svårt att välja bågar eftersom jag haft de övre i fyra år och jag tyckte jag såg konstig ut i alla glasögon som hade "kant" så det fick bli ett mellanting med lite kant, lite utan kant. HAHAHAA

Ser det okej ut?


Kommentarer
Postat av: Birsen

hahahhahaha du är härlig. Grattis till viktminskningen och snygga bågar. Lagom mycket liksom.



Kram

2010-01-18 @ 20:40:01
Postat av: emmely

Tack för sminket. Det kommer användas fligtigt! :D Men aj vad det sticks i mina läppar:P Men det blir nog bättre snart som du skrev!

2010-01-19 @ 19:00:49
URL: http://graje.blogg.se/
Postat av: Emma

De var jättesnygga Linda! Dessutom har du jättefina ögon :)

2010-01-22 @ 17:41:10
URL: http://supergirlemma.blogg.se/
Postat av: IDA

Ser ut att vara grymt snygga :) Bra köp!

2010-01-22 @ 19:05:27
Postat av: Laura

De ser bra ut gumman, fast man skulle se ännu bättre om du hade lagt in en bild där hela ansiktet syns! :) Använder du glasögon hela tiden eller kontaktlinser ibland också? Jag har ju vant mig vid kontaktlinser så jag tycker ALLTID att det känns konstigt att ha glasögon, men tyvärr så måste jag ju ha glasögon ibland också.. Hur dålig syn har du? Jag har -5 på ena ögat och -6 på andra, så jag ser ju knappt ingenting utan hjälpmedel. :S

2010-01-23 @ 03:01:46
URL: http://papatya.blogg.se/
Postat av: Linda

IDA: TACKAR! :D

2010-04-09 @ 21:59:42
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0