Knepigt.

Jag skrev ett inlägg igår på bloggen men det har visst inte kommit fram?!

I alla fall så var jag i Malmö och festade runt med lite people. Var riktigt roligt då vi inte setts sedan i maj 2009. Tyckte jag förtjänade det efter en tuff vecka förra veckan med tidiga mornar, halvsena eftermiddagar och sena powerwalks i mörkret.. Blev godkänd i kursen i alla fall så det var väl värt alla tidiga mornar.

Ska börja blogga riktigt imorgon igen. Då är det en ny vägningsdag också. Det blir intressant.

Nu blir det sängen. Tack till alla er trogna som fortsätter att titta in här trots att det är rätt så dött här för tillfället.

Stor kram!



Jag och min man...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0