Effektiv morgon.

Morgonen har jag spenderat genom att göra vettiga saker som att bygga en tv-bänk och mockat ute i stallet. Idag är det så pass bra väder att hästarna kunde gå ut utan täcken. Lagom kallt liksom och lite sol. Härligt vinterväder helt enkelt.

Bjuder på en vacker bild på mitt mästerverk. Ser ni korgarna också? Sjukt smart! Jag har dock inte kommit på vad jag ska lägga i dom än.. Men det finns alltid saker som kan läggas där.

Det känns lite ovant med en vit tv-bänk istället för den svarta men eftersom alla andra möbler i rummet är vita så passar det lite bättre med en vit tv-bänk också liksom. Tog bort jungfruplasten på tv:n idag också. Det var kanske på tiden nu när jag haft tv:n i en månad.

Kommentarer
Postat av: Susse

Snyggt! haha jag har också två korgar som har stått i min hylla i några år och det liggar bara gamla presentpapper i dem haa

2010-01-06 @ 14:14:58
URL: http://moonwaalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0