Busy day..

För idag har jag varit inne i Malmö tillsammans med Josse på IKEA. Shoppade lite saker och hade allmänt roligt. Köpte typ glas i två olika storlekar, en laptopbräda, en ny kudde, en ny tvbänk och 2 korgar till tvbänken.

Det var sjukt skönt att komma ut en stund nu när jag varit isolerad i nästan en hel vecka. Imorgon ska jag komma mig ut och powerwalka lite också. Så jag inte glömmer bort motionen.

Det är helt sjukt. Det märks att jag inte är helt frisk än för jag är lika trött som att jag sprungit ett maratonlopp. Haha! Dessutom har jag fått världens största läppar nu för jag är så torr om läpparna eftersom jag är förkyld så jag har slickat mig tvåtusen gånger. Alltid tänker man "SISTA GÅNGEN NU" men inte fan hjälper det.

Looka läpparna! Maj gaaaad, ser ju ut som Kissie nu för fan. HAHAHA



Svullet värre.


Kommentarer
Postat av: Matilda

Usch, segt att känna sig lite sjukt och trött. Är själv likadan för tillfället.

2010-01-05 @ 19:27:54
URL: http://showjumper.blogg.se/
Postat av: Louise - The world from my perspective

Linda fjant....Du är SJUUUUUUUUUK i huvudet!

Bara så att du vet det. Hahaha jag asgarvade åt din kommentar så jävla länge.

Ingen är värre än Linde

HORNY!!

2010-01-06 @ 14:20:49
URL: http://louisesa.blogg.se/
Postat av: Cicci

usch, själv hade jag en överläpp ala Angelina Jolie häromdagen när jag vaknade med världens ohyggligaste munsår! :(

2010-01-09 @ 17:21:08
URL: http://catj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0