Veckans Vägning V.34

Jag har haft och har fortfarande fullt upp. Jag vet att jag har massor av kommentarer att svara på. Jag ska svara på dom så fort jag har tid. Jag läser dom och jag glömmer inte bort er, jag lovar. Till er som undrar vad jag kör på för diet, jag har ingen diet. Jag äter helt vanligt fast mer än tidigare (3 mål mat om dagen+2mellanmål), lite mer grönsaker och lite mer frukt och rör på mig cirka en halvtimme om dagen. Jag har inte uteslutit något från min kost förutom godis, chips och bullar. Det är ungefär det som jag gör. Jag har mycket att berätta, tro mig. Jag ska berätta allt. Ge mig bara tid, just nu har jag mina tankar och koncentration på andra håll.

Veckans viktnedgång: -0,8 kg.

Total viktnedgång: 27,0 kg.

Nu har jag exakt 3 kg kvar till mitt andra delmål. Nu gäller det att kämpa på. Det är 18 veckor kvar till semester och värme, tills dess ska jag ha tappat ytterligare 20 kg. Är ni redo? Då kör vi!


Kommentarer
Postat av: Birsen

mää lägg aaaaaaaaaaaavvvv! 50 kilo totalt då väger du ju fan ingenting. Du är fin som du är. Kram

2010-08-25 @ 20:06:02
Postat av: Blivande Fru Svensson (9 dagar kvar)

Jo jag vet, dock har jag dyslexi och jag kan läsa med röd text, men jag har bestämt mig för svart text och röda hjärtan :)



You goo girl, så duktig du är.

2010-08-26 @ 13:14:22
URL: http://mammasbusungar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0