Minus trots slarv!

Idag är jag glad. Jag har nämligen fått minus på vågen, trots att jag slarvat och dummat mig. Det är inget stort minus men Rom byggdes inte på en dag. Idag är det i alla fall nya tag som gäller och det med basta. Idag fastar jag för att rena kroppen och imorgon kör jag igång med nya tag! Sitter på jobbet just nu men det är sjukt lite folk så jag pillar lite på mobilen. Ett big nono men men. Jag slutar tidigare idag, redan klockan tre och då ska jag åka till hästarna och därefter handla hem lite bra mat så jag har något i kylen hemma. Efter det så ska jag och Josse ut och gå en runda.

Veckans viktnedgång: -0,1 kg.

Total viktnedgång: 26,2 kg.

Jag är nöjd. Med tanke på hur jag mått och känt mig så kunde jag inte varit mer nöjd. Jag har ju inte gjort ett skit förutom att ligga i sängen senaste två veckorna liksom och då kan man inte förvänta sig så mycket heller. Realist är det bästa att vara.



Bild tagen för 4 kg sedan...


Kommentarer
Postat av: Birsen

duktig du är gumman! Shit va mycket du gått ner...men vad kör du för dirt? Kan du svara :P

2010-08-17 @ 06:19:12
URL: http://birsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0