Jävla oflyt!

Nu har jag lyckats bryta näsan också. Fan vilket jävla oflyt jag har. Helt galet.

Detta hände: Jag var på Malmöfestivalen med mina vänner, minding my own buisness och filmade ett framträdande. Stod på 10e raden, alltså långt fram. Står där, sjunger, dansar och filmar. Från ingenstans säger det BOOOOOOOOOOOOOM som följs av ett aaiiieeehhhh (visar sig sedan att detta ljud kommer från min mun).

Då har jag lyckats få en frisbee på näsan som någon kastat snett (förmodligen inte med vilje eftersom ingen såg den komma) och lyckas träffa MIN LILLA NÄSA av 10 000 åskadare. Det är ju helt otroligt vilket jävla oflyt jag har i år. Vilken jävla tur att året snart är slut. Brutet ben, operation, bruten näsa etc. Får spel. Det bästa av allt är att jag har det på video. Youtube, here I come!

Kommentarer
Postat av: Birsen

ärligt...jag skrattade lite åt det! herregud hur lyckas allt hända dig hihi...sorry gumman. Hoppas din stackars näsa blir bra snart.



Kram

2010-08-27 @ 20:14:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0