Vill inte hem.

Bara 3 dagar kvar nu innan jag maste aka hem igen. Vill inte. Och jag tanker inte spendera mer tid pa datorn nar jag ar har. Jag har varit inne pa MSN tva ganger kanske och kollat laget pa Facebook men sen har jag bara spenderat tiden ute. Underbart!

Maste bara bjuda pa en lat som gatt pa repeat non stop nar jag varit har. Har suttit ute pa balkongen, rökt nargile, snackat massa skit och bara lyssnat musik. Underbart! Det ar sa har livet ska levas! Nar jag pluggat klart ar det jag som flyttar hit. Pa tal om pluggat, snacka om ovart att ta med böckerna. Har inte last i dom en enda gang.

Just nu ar det stralande solsken och 23 grader varmt och vi ska ivag och shoppa lite. Ska köpa lite skivor hade jag tankt.

Glad pask pa er dar hemma!


Kommentarer
Postat av: - ● Rebecca ● -

Men fan va orättvist att du e i Turkiet :(

2010-04-03 @ 15:14:36
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: GÖZDE;

Murat boz är såååå fiiiiiin :D

2010-04-11 @ 10:35:06
URL: http://tturkkk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0