Uppe med tuppen.

Idag börjar allvaret igen. Idag börjar en ny kurs på skolan. Eller till och med två om vi ska vara petiga. Teckenspråk och Utvecklingspsykologi. Det blir intressant att se hur det kommer gå. På en månad ska vi göra ett projekt på egen hand, men även göra en hemtenta. Full fart med andra ord. Håll tummar och tår för mig.

Jag hade missat att dom ändrat tiden från 10.00 till 9.15 så jag kommer att komma lite sent till skolan, men det är det fan värt första dagen. Hur mycket kan dom gå igenom om teckenspråk liksom? Jag har ju läst det tidigare i sammanlagt tre år så detta ska nog också gå vägen. Förhoppningsvis. Om jag nu minns något. Haha!

Nej, frukosten har jag fått i mig och hästarna har fått mat. Jag kommer inte hem förrän halv sju ikväll och därför får hästarna tyvärr vara inne idag eftersom det spöregnar och ingen kan ta in dem när täckena börjar släppa igenom vattnet. Jag vill inte att mina pruttar ska bli sjuka liksom.

Nej, off I go. Off I go! Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: - ● Rebecca ● -

Näe jag ska ner igen såklart,2 veckor i augusti!

2010-04-27 @ 08:47:26
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: Amanda

Kan du teckenspråk? Astufft ju! Det enda jag kan är att bokstavera mitt namn, haha.



Ja :) joo, det är jäkligt tunt så man måste ha något under om man inte vill flasha bh och mage, haha.

2010-04-27 @ 12:04:43
URL: http://mjuppi.blogg.se/
Postat av: S E V D A Y E T I S ♥ - SEVDAS.BLOGG.SE

sv: neej känn inte så!



han dog plötsligt i hjärtinfarkt då jag bara var 7 år :( sen var det svårt att bo kvar där, min mamma jobbade inte för att vi klara oss bra me pappas lön, och det är skit dyrt att gå i en privatskola jag gjorde, så mamma ville flytta till Sverige till hennes hemland då..så flyttade hit då jag var nästan 8 år!

2010-04-27 @ 15:13:39
URL: http://sevdas.blogg.se/
Postat av: Emelie

Lycka till med teckenspråket! Själv har jag aldrig varit nåt språkgeni direkt, men avundas dem som kan =)



Det är inte helt kul att alltid vara trött nej. Jag hade en sån period i början på våren här men äntligen är jag tillbaka till mitt väldigt morgonpigga jag. Kände inte alls igen mig själv när jag var sådär trött hela tiden.



Ja att satsa på Beach 2010 är ju bara att glömma, men som du säger kanske det är möjligt till 11 eller 12. Men jag har verkligen inte den beslutsamheten som du har. Att avstå från allt bara för att jag bestämt mig funkar i en vecka eller två, sen är det ofta kört igen. Jag vill ju ha resultat direkt och när jag inte får det så tröttnar jag. Men jag köpte faktiskt också en crosstrainer för ett år sen ungefär, men den är just nu på kollo hos min syster eftersom jag tröttnade på att ha den i vardagsrummet. De är ju inte så dekorativa precis att ha den stående men å andra sidan är det kanske smällar man får ta om man nu vill gå ner i vikt.



Jag kör faktiskt på vitt och modernt i vardagsrummet så jag får lite av båda delarna. Det är fördelen man att bo själv: Man kan bestämma helt själv hur det ska se ut ;) Bor du fortfarande hemma?

2010-04-28 @ 07:13:58
URL: http://mlisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0