Stress stress stress!

Igår hann jag inte blogga mer efter skolan. Eller jag hade väl hunnit men jag orkade verkligen inte. Var mer död än levande när jag väl kom hem.

Idag blir det full fart non stop. Jag har precis slängt i mig gröten och min kära Proviva. Nu ska jag ta mig ut i stallet för att ta ut hästarna sedan blir det full fart in igen för att göra mig i ordning.

Klockan halv nio ska jag nämligen köra hemifrån för att lämna lite sprit till Elin i Ystad, sedan styr jag kosan mot Lund och skolan för lite mer röstövningar. Sedan blir det full fart hemåt för att handla och städa på rummet. Klockan sex ska jag möta upp Elin och Camilla på torget för att käka thatimat inne i Tomelilla och sedan ska vi hem till mig för att se på någon film och bara umgås. Jag måste försöka slänga in en träning någonstans i dagens planering också. Men det fixar sig nog.

Nej, jag ska väl ge mig iväg. Kram på er!



Jag lapar tha sun! Som en kissemiss! Miiiaaoow!


Kommentarer
Postat av: Pauline

Lapar är äckligt ord! USCH USCH!



Thairesturangen i Tomelilla har den godaste thaimaten i världen!

2010-04-16 @ 13:53:25
URL: http://pupsie.webblogg.se/
Postat av: Lale

- ja säger juu! asså turkar har så fiiiin röst har flera videon på ungdommar och BARN som sjunger såhär fint :D

2010-04-17 @ 14:29:52
URL: http://lales.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0