Så jävla glad!

Jag vaknade redan klockan halv åtta imorse helt laddad för idag ska jag äntligen få träffa min underbara vän Anna och hennes lilla dotter Saga som jag inte träffat på 2 år. Well, Anna har jag inte träffat på 2 år. Saga är bara 6 månader gammal så henne har jag aldrig träffat. Men det ska nog gå bra. Glad är jag iaf! Vi var oslagbara tillsammans! Tjockedunsen och kortirockenbena!

Vi träffades också på ett väldigt roligt sätt. Jag hade nämligen min häst på bete på ett ställe där jag inte hade några ridkompisar eftersom jag var 13 år och alla som hade hästarna där var över 20. Jag var en snorunge helt enkelt.

Så en dag när jag var ute och red i Sandskogen på världens underbaraste ridväg så hör jag hur någon börjar trava ikapp mig. Jag blev förbannad som fan eftersom min häst blev helt stressad men när människan kom ikapp så blev det glädje istället eftersom jag kände igen henne eftersom hon brukade följa med en vän till stallet och jag red i samma ridgrupp som den tjejen. Det blev ett "hej" och sedan flöt det på bra.

Efter den dagen spenderade vi hela sommarlovet ihop med fika till häst, roliga ridvägar, bad till häst och spenderade även en del tid på skolan ihop när den började, trots att hon var ett år äldre än mig. Det var även hon som jag skolkade med första gången i åttan. Vilket min mamma fick reda på, åkte till stallet och skrek som en stucken gris. Fyfan, det var tider det. Haha!



I löööööve my Anna!


Kommentarer
Postat av: Birsen

mewn kanske någon annan vill göra den jööööööööö ;-P

2010-04-22 @ 13:05:39
URL: http://birsen.blogg.se/
Postat av: Adam & Alishas mamma

Nej då det är O som hänger kvar hehe :) Men vi har en rätt strulig relation fram och tillbaka haha..

2010-04-22 @ 22:17:54
URL: http://mammatilladam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0