Lååång dag.

Äntligen är dagen över. Den här dagen har varit längre än någon annan. Mor min bröt ihop totalt imorse pga all stress som hon lägger på sig själv så räddaren Linda fick såklart rycka ut!

Jag har suttit i bilen två timmar idag för att tuffa runt på olika ärenden:
* Handlat mat.
* Varit in på banken (totalt jävla kaos därinne för dom gör om systemet..)
* Varit till Sjöbo och köpt specialmat till katten med njursvikt.
* Varit inne på Boan och köpt hundmat.
* Varit inne och köpt plastfickor och papper.
* Besiktat bilen (SOM GICK IGENOM!!!!)

Sedan har jag hjälpt mamma med datorn, duschat en av hundarna eftersom mamma åker på jobbresa från och med imorgon och då tar med honom. Jag har också mockat i stallet och gjort min träning. Nu sitter jag i morgonrocken eftersom jag också har tagit en dusch och väntar på middag. Morotsstuvning och kycklingkorv! MUMS!

Resultat: LÅNG JÄVLA DAG!


Kommentarer
Postat av: - ● Rebecca ● -

Jag slutade på d förra i Torsdags.

Nä har inte skrivit om d för d e väl lite privat kanske eller nått,vet inte.. har bara inte haft lust o skriva om d i bloggen.

2010-04-12 @ 21:13:09
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: Lale

- haha men har du åtminstone en eller två du kan pricka för så e du turk :P

2010-04-12 @ 22:03:09
URL: http://lales.blogg.se/
Postat av: Sandra

ÅÅ har du hittat tillbaka:P själv har jag nog hamnat i antiblogg svacka haha! Allt bra med denna bruden då???

2010-04-13 @ 09:52:02
URL: http://saaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0