Full fart!

Jag hann med allt i fredags och hade det trevligt värre tillsammans med Elin och Camilla. Som vanligt. Vi åt gott på Thairestaurangen i Tomelilla vilket jag fick ångest för dagen efter men eftersom jag ätit totalt nyttigt länge nu så tyckte jag att jag förtjänade det. Det blev fyra små rätter med desserten friterade bananer och glass. Men jag drack faktiskt vatten till. Så jag gjorde i alla fall någonting rätt. Men nu ska ni få höra något roligt. Dom tvingade mig att se på Så ska det låta när vi kom hem till mig. Wtf liksom? HAHAHAHA

Igår så spenderade jag hela dagen ute i stallet för att gnugga av hästarna den mesta vinterpälsen och promenerade också med en av hästarna som skötte sig galant. Så det hände ingenting då överhuvudtaget. Gick och la mig redan klockan tio och sov tills nio imorse. Jag vet inte varför men jag har varit så sjukt trött den senaste tiden. Jag kanske ska testa att köpa järntabletter så jag blir lite piggare. Men då blir man tydligen hård i magen och det suger ju! Haha!

Nu ska jag bege mig ut i solen. Jag orkar inte sitta inne en dag som denna när solen skiner och fåglarna kvittrar. Synd bara att det blåser kallt, annars hade jag nog kunnat sola lite och fått lite färg på kroppen. Det hade ju inte varit helt fel, om man säger så.



Bjuder på en gammal bild. Igen.


Kommentarer
Postat av: TWINS

gott med thai =)

2010-04-18 @ 11:39:12
URL: http://lizzyochbecky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0