En heldag i solen.

Idag har jag varit hos optikern för att testa lite linser och sedan mötte jag upp Elin för att umgås lite. Vi har inte setts på 1½ år trots att vi bor 20 min ifrån varandra. Galet!

Vi spenderade i alla fall hela dagen på en trappa i solenförutom när jag åt en fajitasallad till lunch på Max, medan Elin drack en stor läsk. Hon bantar tydligen. Haha! Men på eftermiddagen blev hon hungrig så då åkte vi till McDonalds så hon fick lite mat i sig. Så där satt jag och kollade på medan hon åt pommes och hamburgare. Jag blev faktiskt inte ens sugen! Snacka om framsteg!

Vi spenderade närmare 5 timmar på den där trappen, snackade skit, solade oss och lyssnade på musik. Härligt värre. Jag fick till och med fräknar på näsan, något som jag inte haft sedan jag var 4 år gammal.

Självklart blev det lite bilder också! Mitt hår ser helt fettigt ut för att jag plattade det, vilket jag aldrig gör längre. Big mistake. Wild and crazy är mer min grej..



Elin med sina 12 cm klackar.



Jag testade Elins nördglasögon. Gjorde sig bäst på huvudet.



Elin satt i bara linne, shorts, strumpbyxor och HALSDUK!



Och blev lite kramsjuk!


Kommentarer
Postat av: S E V D A Y E T I S ♥ - SEVDAS.BLOGG.SE

sv: Istanbul i mitt hjärta hahah äälskar stället :)



hahah ärvde de generna av min mamma rättare sagt som är svensk xD



hahahh min mamma är också exakt en sån, riktig svensk :) vi firar både turkiska & svenska traditioner haha! gör ni också det? Bor dina föräldrar tsm :)?

2010-04-14 @ 21:27:18
URL: http://sevdas.blogg.se/
Postat av: Amanda

Älskar att det är så varmt att man knappt behöver ha jacka på sig längre! Helt underbart!



Haha, jag har nästan alltid sparat på mynt. Orkar aldrig handla för dom. Däremot är jag jäkligt kass på att lösa in dom.



Vilken bild menar du, den när jag stog bredvid en häst? För den är tagen 2007 och då var jag ganska normalviktig, haha x) Jag väger 82 kg och är 173 lång. Så några kilon vill jag ha bort!

2010-04-14 @ 22:12:16
URL: http://mjuppi.blogg.se/
Postat av: S E V D A Y E T I S ♥

sv: ahaa okej, det är roligt med traditioner hahah :D



men brukar du träffa din pappa, hälsa på honom i turkiet oså :)?

2010-04-15 @ 00:08:08
URL: http://sevdas.blogg.se/
Postat av: Emma

Trevlig kväll

2010-04-15 @ 21:03:47
URL: http://emmagynning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0