Tävlar!

Nu är jag med och tävlar om en grej som jag verkligen skulle behöva till min pålle som precis haft borrelia och alichia (om ni minns). Han har ju alltid haft en himla massa problem med mugg (typ svampinfektion i karlederna för er som inte vet vad det är) och oavsett vad jag testat så försvinner det ju aldrig. Så därför är jag nu med och tävlar om denna superspray som tydligen ska vara bra mot massor av grejor som exempelvis mugg så då vore det ju perfekt om den fungerade för min pålle som jag testat allt på.

Den fungerar inte bara på hästar, utan även på hundar och katter (vad jag kan se på flaskan). 

Något som ni också skulle vilja vinna?

Klicka då här för att komma till tävlingen.


Kommentarer
Postat av: Matilda

Lycka till! :D

2009-09-20 @ 14:17:53
URL: http://showjumper.blogg.se/
Postat av: STOCKHOLMSJENNA

åh en sån ska jag ta och köpa

2009-09-20 @ 14:45:42
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0