Många dagar sedan.... Igen!

Nu har jag inte bloggat ordentligt på flera dagar igen. Den främsta anledningen är nu faktiskt eftersom blogg.se inte fungerat bra och det gör det fortfarande inte. Just nu bloggar jag från min nya mobil eftersom jag sitter på bussen så nu spelar det väl kanske inte sån stor roll... Det är mycket som har hänt. Personalfest,partus,audiogram och mycket annat. Förhoppningsvis så börjar bloggen fungera som den ska snart igen så jag kan berätta om ALLT! Jag kan ju kanske berätta att jag har ett väldigt flyt just nu iaf. Haha! *peppar peppar* Lite irriterad är jag över bussen också. Skånetrafiken i ett nötskal när dom inte har tillräckligt med plats på bussen för alla. Betalar man 880 kronor för ett månadskort så ska man fan inte behöva stå 12 mil. Det är fan inte rätt! Då får dom fan tamme sätta in fler bussar så att alla får plats! Am i right or am i right?

Kommentarer
Postat av: - ● Rebecca ● -

Varför funkar inte blogg.se för dig?

För mig funkar d utmärkt.

2009-09-14 @ 09:02:14
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: petter

You are fucking right!

2009-09-14 @ 20:56:22
URL: http://pttr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0