Trött trött trött trött

Men vill fan inte sova. Har sovande vak i natt hos en familj som jag ser efter barn hos. 4 pojkar och alla sover nu som tur är men jag vill inte sova. Ska tydligen sova i föräldrarnas säng och det känns ju lite fel så jag drar ut på att gå och lägga mig. Ska vakna halv sju eftersom barnen ska väckas klockan sju och sedan skjutsas till skolan klockan åtta. Funderar på att vara vaken hela natten men det kommer aldrig att fungera... Pinsamt om man skulle råka få mens precis när man sover här liksom... Haha!

Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Jag är ju grym på turkiska .p

2009-11-17 @ 11:42:05
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0