Förlåt förlåt förlåt

Jag har haft fullt upp så jag har helt enkelt inte hunnit, orkat eller kommit ihåg att blogga. Men nu ska jag minsann blogga en liten snabbis.

Har tränat på som en galning men nu har jag ledigt i två dagar minst eftersom jag tog vaccinet för svininfluensan igår och är helt jävla handikappad. Mamma fick hjälpa mig att klä av mig både linne och bh igår och dessutom fick hon mocka till hästarna idag medan jag höll henne sällskap på en halmbal. Jag har fortfarande sjukt ont i armen och lite feber och kan inte röra den alls men förhoppningsvis så släpper det snart. Palleballe har minsann inga problem alls utan är och shoppar idag. Himla orättvist!

Jag ska snart åka och passa de fyra barnen trots min onda arm. Ska dock bara passa dem två timmar idag men alla bäckar små sägs det ju. På torsdag klockan 16.00 ska jag passa dem igen tills på fredag morgon 09.30 så det blir ju toppen värre.

Nåja, skulle bara skriva lite kort nu och det har jag gjort. Jag ska skriva mer ikväll eller imorgon om något roligare. Jag ville bara titta in lite snabbt så ni ser att jag fortfarande lever eftersom ni är en del som tittar in här varje dag för att se om jag bloggar. Lägg till mig på bloglovin så slipper ni bli besvikna när ni tittar in gång på gång utan att mötas av en uppdatering. Sök bara på Liiiiinda89.



Pöss!


Kommentarer
Postat av: Louise SA

Haha jo tack. Jag är mycket medveten om familjesituationen. Min chef, Maria, är gift med K´s bror...Den äldsta. Så han är i princip min chef också. Fatta chocken när två medarbetare, hans bror och den nya blondinen blir tillsammans..Moohaha. Sen jobbar också systern där. Dessutom har jag träffat andra bröder och kusiner. Men vi tar det lugnt än. Vi har ju bara varit ihop i 3 månader och jag vill faktiskt inte träffa föräldrarna förens jag känner mig säker i situationen och allt runt omkring. Det är ju inte som att komma hem till en svenne och äta pizza med morsan och farsan precis.

Haha.



Men men, vi får se vad det leder. Jag berättade just om dig och att vi måste bjuda dig på bröllopet, för annars kommer det inte finnas någon humor där.

And, me and my man....are living together.

Goooosh jag trodde aldrig jag skulle göra det men nu är jag också fast i samboträsket hahahha.



By the way, jag följer (som alla andra turkarna verkar göra)Kurtlar vadisi pusu. Jag förstår inte ett skit men det är så spännande att jag drömmer mardrömar om det på nätterna...att någon ska sätta eld på mig eller nått.



Vi höres...nu ska jag äta köfte. Vi äter dock inte på golvet hos oss. Vi sitter i sängen framför tvn. Haha.

2009-11-10 @ 17:49:56
Postat av: petter

Lägg till mig också!!



Din mamma brukar hjälpa mig att klä av mig också, ähähähäh..

2009-11-10 @ 18:33:14
URL: http://pttr.blogg.se/
Postat av: Pauline

Ha ha! Jag har fortfarande lite ont ;)

2009-11-10 @ 23:57:19
URL: http://pupsie.webblogg.se/
Postat av: Pauline

HAHA! Nej Elin snackar inte så ;)

2009-11-11 @ 13:47:39
URL: http://pupsie.webblogg.se/
Postat av: sara

Hejhej;d

Härlig blogg!

Hur gör du en sådan header?



Fler besökare kanske?

Bli isf medlem på:



http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=sarachamoun



Kram;*

2009-11-12 @ 16:03:20
URL: http://sarachamoun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0