Bra dag!

Fan, bara för jag skrev deppinlägget igår så mår jag mycket bättre idag. Ibland behöver skiten bara komma ut. Tack så mycket Anna för ditt stöd. Du är underbar och det vet du!

Idag så har jag varit och tränat på Friskis och Svettis som vanligt. Skickade ett sms till Lina klockan 11 och vi bestämde att vi skulle träna på direkten typ. Jag gick 5 km i snabb takt på 50 minuter medan araben brevid mig sprang 12 km på en kvart. Jag gick i hastigheten 6.2, han sprang i hastigheten 16.0. HAHAHAHA! Jaja, jag var duktig i alla fall. Mig stänkte det i alla fall inte svett av som det gjorde på honom, på mig rann det sakta men säkert istället. 

Efter det så körde jag lite benlyft också. 38 kilo 50 gånger och 46 kilo 46 gånger. Duktiga Linda. Jag ska bli smal. Tror ni det kan lyckas? Jag är bara två kilo ifrån mitt första delmål nu!

Inatt så ska jag klockan 23.59 sitta i en biostol inne i Ystad eftersom jag och Lina ska se den nya filmen i Twilightserien, New moon. Jag har dock inte sett ettan ännu så jag ska se den nu innan vi ska träffas eftersom jag ska hänga med i svängarna liksom.. Det blir intressant värre!

Kommentarer
Postat av: Maria

Vad är ditt delmål då? Om du vill berätta :) Och förresten är du dålig på att vara inne på msn dummer :P

2009-11-20 @ 12:33:59
Postat av: Linda

Maria: Jadu, det är lite hemligt. Ingen vet hur mycket jag väger och det tänker jag inte avslöja förrän jag känner mig nöjd med mig själv igen. Haha! Så på bloggen berättar jag inte min vikt till någon minsann. Msn krånglar just nu för mig men jag jobbar på att fixa det. Men det går väldigt trögt.

2009-11-24 @ 17:20:47
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0