Kunde inte hålla mig!

Så jag smsade Linus igår för att få Marcins nummer och skickade ett sms för att fråga vad han ville. Fick tillbaka:
"Jag bahova prota inte. Ta bort min numer". Dissade honom tillbaka men det är tveksamt om han förstår svenska tillräckligt mycket för att veta vad jag skrev.
 
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA. Plus att han tydligen har gift sig i julas. Jisses. Detta kommer att bli en hemsk sommar. Så fort jag såg honom idag så sprang jag fort som fan. Usch usch. Pinsamt värre.

Nåja, nu blickar vi framåt och går och lägger oss istället. Jag är sjukt trött.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Emelie

jadå man lever ju :) Haft en bra helg?

2009-05-24 @ 20:39:21
URL: http://emeliefrolander.blogg.se/
Postat av: thesshanning

Svar: Haha jodå, fröken thess lever! :D har du haft en fin heeelg powerpuffpinglan? Kram!

2009-05-24 @ 23:17:11
URL: http://thesshanning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0