Hej babes!

Jag är hemma! Äntligen, eller nåt sånt.. Jag är sjukt trött och ska snart sova. Har typ rest hela natten känns det som. Riktigt så är det ju inte men nästan i alla fall. Mycket har hänt och ni som vill veta all smaskig information får väl höra av er för det tänker jag inte kasta ut här i bloggen riktigt ännu. Men men.. Nu vet jag i alla fall tre stycken som kommer kasta sig på telefonen och ringa till mig för att få reda på rubbet. HAHA!

I alla fall så tänkte jag krypa ner i sängen och sova lite nu för senare idag ska vi åka och hämta min bil. Finally. Om den nu är klar. Sedan ringde min plastfarbror igår och snackade med mig i tio minuter, synd för honom att jag inte befann mig inom Sveriges gränser eftersom det blev jävligt dyrt för honom eftersom han pratade så länge. Jag vet inte hur, men jag gick tydligen med på att kliva upp klockan fyra imorgon bitti för att passa barn till halv åtta. Ehh.. Hur det hände har jag ingen aning om men det innebär ju lite cash i plånboken så det är väl bara att tacka och ta emot.

Så veckan kommer att se ut såhär:
Måndag: Upp klockan 4, passa barn till 7.30
Tisdag: Upp klockan 4, passa barn till 18.30
Onsdag: Upp klockan 4, passa barn till 7.30.
Torsdag: Upp klockan nåt för då ska jag inte göra ett skit förutom att¨åka in till skolan en snabbis.
Fredag: Upp klockan 6, göra nationella prov på skolan halva dagen.
Lördag: Upp klockan 4, passa barn till 7.30.

Pauline, vad pysslar du med på tisdag? Jag är nämligen fast i Tomelilla hela dagen med en ettåring. Lust att hitta på nåt kanske?

Ehh, yes. Så som sagt, jag ska sova nu. Det behöver jag för att orka med veckan och dagen. Kunde inte direkt sova på flygplanet eftersom jag snarkar som en jävla idiot. Jag kan ju inte skämma uit mig hur som helst.

Jag ska svara på alla kommentarer senare när jag vaknat till liv i eftermiddag men jag vill tacka alla er som grattat mig på min födelsedag. Både på facebook, email, sms, telefonsamtal och i bloggen. Tack,tack,tack!

GODNATT!



Jag bjur på en ful jävla bild på mig nu också så ni ser hur hemsk jag ser ut just nu.

HAHA!

Kommentarer
Postat av: nadia a. ♥

ingen risk ;)

2009-05-03 @ 11:53:55
URL: http://streetshero.blogg.se/
Postat av: Sandra

välkommen hem!:P Haha nej, ubåtsavdelningen nästa typ. Har man tur kan man hitta nå sjysta dojor där!:P Ä din "pektå" oxå längre än stortån?? haha



fyy, vad jobbigt. Hoppas ni/du funderar ut nå sätt som kan få dig att stå ut hemma:S



Allt bra annrs, du måste ju avslöja lite mer! Nyfiken jue*

2009-05-03 @ 12:06:34
URL: http://saaka.blogg.se/
Postat av: Liisa

SVAR: Jo bara bra!

Haft en bra helg? :)

2009-05-03 @ 12:17:50
URL: http://theliisa.blogg.se/
Postat av: Aysel Lale R

- abooooww :O tell me!!

2009-05-03 @ 12:46:00
URL: http://ayseelciik.blogg.se/
Postat av: Pauline

Ja, jag vet, blev lite mycket bloggande kanske :P Men jag gottgjorde för i veckan då jag inte bloggade så mycket.. ha ha!



Ha ha! Jag stör mig inte på alla araber, men just då var jag lite irriterad på dom, jag var trött och ville sova. Det hade kunnat svenskar också som hade fört liv och då hade jag klagat på dom :P ha ha!



Ja, men för fan ring mig så kan vi träffas en sväng :D Du kan få mitt nummer över msn.

2009-05-03 @ 13:37:26
URL: http://pupsie.webblogg.se/
Postat av: Birsen

grattis i efterskott stora tjejen!



Har haft dålig uppdate det senaste tiden. Mår nog inte riktigt 100. Men det går la upp och ner.



Vart har du varit då?

2009-05-03 @ 18:32:34
URL: http://birsen.blogg.se/
Postat av: samuel

du är jäckla snygg

2009-05-04 @ 09:03:50
URL: http://samuelku.blogg.se/
Postat av: Laura

Verkligen otroligt dumt med det här nya förslaget om förlängd militärtjänst. Jag tycker det skulle räcka med 6 månader för alla, de som vill kan gå en längre officersutbildning i så fall.. Ahmet har ju gått 4 år i universitet plus ett år till på något som kallas för preparing class som alla måste gå på, så han har ju egentligen gått 5 år.. Verkligen surt om det blir 12 månader istället för 6 månader.. Alla våra planer blir kullkastade, buhuuu! :( Men det är ju inte säkert ännu!

2009-05-04 @ 13:48:17
URL: http://papatya.blogg.se/
Postat av: Birsen

Du är den första som säger kille på bloggen ;-).



Ja det är rätt skönt att alla bilringar har slätats ut nu och man kan bara gå runt och se snygg ut i sin gravida mage hahahahahahha...



Äch...jag oroar mig inte för det lilla hålet ;-D. Bara allt går bra. Den är ju liten hos oss alla kvinnor och de flesta klarar av att pressa ut en unge så det sk anog gå bra här också. Ingen ide att hak aupp sig på hålet hahahhaha den lär bli lagom stor när det är dax

2009-05-04 @ 14:56:02
URL: http://birsen.blogg.se/
Postat av: Birsen

hahahha ja jag kan ju få dina tenas i 30 års present av dig hahahhahaha.



Fan va gött med en Turkiet resa. Det skulle jag önskat mig i 30 års present men nu får det bli en torktummlare ( inte till mig utan till bebisen ). Så att bebisen kan få mjuka kläder. Så är det nog att bli mamma. prio 1 blir alltid barnen...

2009-05-04 @ 20:15:22
URL: http://birsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0