Vilken härlig dag!

Jajamensan, detta var den härligaste dagen på länge. Jag har ju hela tiden suttit med min näsa nere i mina skolböcker men idag har jag varit ute på äventyr och faktiskt träffat en kompis. I och för sig så arbetar vi också tillsammans men ändå. Jag har ju inte hittat på någonting med vänner på länge förutom då Willy varit här och sett på film med mig. Fy vad härligt att jag "hittat" Camilla. Vi träffades på Tosselilla eftersom hon också jobbar där i år. Hon har precis flyttat ner från Göteborg och fy vilken härlig tjej det är! That's a keeper!

Allra först var vi in på min gamla skola för att hämta mina betyg. Och ni som har tvivlat på att jag verkligen talat sanning om min idrott, kan ju bara kolla in detta:


Bilden är klickbar..

Så ikväll ska jag kopiera detta och slänga ner i ett kuvert för att skicka upp det till antagningen. Det blir nice. Jag pratade också med Sverker, min gamla mentor som ska hålla tummarna för att jag kommer in så nu hoppas vi att det går vägen.

Nåja, vi var sedan in på Åhléns och shoppade lite också. Eller, jag shoppade och hon köpte en hel hårspray. Detta blev dagens skörd från Ystad:


Nya paddar, nagellack så jag kan göra fransk manikyr, mallar till fransk manikyr (jag ska börja fuska som alla andra!), ny foundation som jag hoppas är bättre samt spray att använda tills när jag plattar håret. Jag har alltid köpt den krämen som man ska ha i håret istället så jag hoppas att sprayen är bättre eftersom håret nästan känns fett efter man hafi i den krämen.

Sedan så testade vi miljoner olika sorter parfymer där på Åhléns så jag har sjukt ont i huvudet nu och jag stinker verkligen!

Sedan körde vi hem till mig så hon fick träffa hästarna lite för att till sist åka till Ingelsta Kalkon för att köpa en massa gott. Dessvärre så var det tydligen 25% rabatt där idag på grund av deras jubileum så vi hade 61 personer före oss i kö när vi kom dit. Nåja, en och en halv timme senare så var jag 151 kronor fattigare och en massa god kalkon rikare.

Nu ska jag ut och gå. Sedan är det dags för duschen eftersom jag ska upp klockan åtta för att jobba imorgon. Det blir trevligt värre eftersom dom tydligen har sålt över 6000 förköpsbiljetter tills i helgen. Det blir mycket folk med andra ord och hög stress i entrén men det fixar jag förhoppningsvis!

Vad har ni pysslat med idag? TELL ME!

Kommentarer
Postat av: emmely

Hej :). Dagen började med att min systerdotter var sjuk. Så mamma var tvungen att vara hemma idag. Mina morgon bestyr blev lite efter. Men jag hann till skolan iaf. Första lektionen: Vi berättade om våra författare och fick glass. Läraren grät och sa att det var hennes första klass som gått ut. Och att det var våra lektioner som fick henne att orka (hon har bara 7:or annars) Sen blev det läsning efter det matte. Sen blev det lunch och rast!! Handledartid och sen spanska. Vi fick kladdkaka och glass. Sen var det fördjupning men eftersom allt är klart och inlämnat fick vi gå hem. Men jag väntade på en kompis som skulle gå samma håll. Vi gick hem och jag somnade. Efter det kom min syster och hennes 7 barn och firade mig! Det var kul! Fullt med fart blev det må tro. Sen lagade mamma mat och vi åt. Efter det hade jag så mycket tankar i mitt huvud så jag skrev i min dagbok. Nu sitter jag här!

2009-06-05 @ 20:41:51
URL: http://graje.blogg.se/
Postat av: Carro - Adams mamma

Oj vilka bra betyg!

2009-06-05 @ 22:24:30
URL: http://mammatilladam.blogg.se/
Postat av: thesshanning

Svar: Gud vad härligt att jobba, eller ja.. inte själva arbetet kanske men .. det ger pengar! :)



Vad ska du jobba med i sommar? jag ska också jobba, försöka hitta ett bra bete en vecka eller två till min dam, och under den tiden ska jag ner till gävle för att umgås med min underbara pappa hade jag tänkt! :)

2009-06-07 @ 12:10:51
URL: http://thesshanning.blogg.se/
Postat av: VIKTORIAE - Bloggen om självkänsla och annat!

Suuperbra betyg hörredu! Själv hade jag MVG i de ämnena som verkligen intresserade mig (samhäll & nästan alla medieämnen) Haha! Kram!

2009-06-10 @ 08:11:56
URL: http://viktoriae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0