Långledigt

Yesbox, nu har jag långledigt. Jag är nämligen ledig i hela 11 dagar. Jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på eftersom jag är sjukt pank för tillfället. Det ekar nästan på kontot så jag antar att jag får försöka hitta på saker som inte kostar pengar. Det blir en massa träning i alla fall. Det står på schemat! Förhoppningsvis så blir någon sjuk så jag får hoppa in och jobba lite extra också. Det hade varit najs! Alla får helt enkelt kyssa Camilla lite så dom får halsfluss.. Hehehehehe.

Sedan så åker vi ju till Göteborg på fredag. Men det blir kanske lite ändrade planer angående det. Vår chef hörde nämligen om våra planer så han funderade på att fixa en buss så att alla som vill från Tosselilla, tillsammans kan åka upp till Göteborg nu på torsdag. Alla vi kommer ju in gratis där hela säsongen och får dessutom gratis åkband. Bussen är dock inte fixad än så förhoppningsvis så rinner det ut i sanden. Jag vet inte men det känns lite tråkigt om alla från Tosselilla (150 personer) ska åka tillsammans men jag är kanske lite anti just nu bara för jag inte vet vem eller vilka som ska följa med då. I och för sig så gillar jag 98% av människorna som jobbar på Tosselilla i år. Nåja, jag tror ändå att det blir svårt att ordna det tills på torsdag i och med att det är midsommar då också så näe, vi får helt enkelt se vad som händer.

Idag så håller jag på och städar mitt rum lite eftersom det verkligen behövs. Jag har inte städat rummet på säkert en månad. Så nu håller jag på och rensar litegranna. Jag ska ju bygga om i min garderob också så jag får plats med alla mina kläder så det är väl lika bra att sätta fart med allting nu.

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Pauline

MEN FÖR HELVETE! Det är ju min gamla klasskompis ELIN! :P Det har jag inte sett innan :P

2009-06-14 @ 15:24:59
URL: http://pupsie.webblogg.se/
Postat av: Cristian

Hallå?! Hur går det på jobbet.

Long time, no hear liksom! :;9



Kram!

2009-06-15 @ 01:36:03
URL: http://ichris.blogg.se/
Postat av: ☆Linda med familj och bebbe i magen♥

Åk karusell för mig med gumman..

Är så less på detta vilandet hela tiden...

2009-06-15 @ 22:18:53
URL: http://babymyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0