Fullt upp!

Förlåt att jag inte har skrivit på så länge men jag har haft fullt upp.

I veckan har jag haft det roligt. Jag har jobbat massor såklart men på tisdagen åkte jag, Camilla och Elin iväg till Kiviks marknad och traskade runt där lite. På torsdagen så jobbade jag på Tomelilla marknad och igår så var jag, Linus, Micke, Frida och hennes pojkvän på Sjöbo marknad.

Idag ska jag städa mitt rum, imorgon efter jobbet så ska vi bygga upp partytältet eftersom jag ska ha fest på tisdag. På måndag efter jobbet så ska vi skruva ihop bänkar och bord som vi också ska ha på tisdag. Tydligen så ska det komma mycket folk så det blir trevligt värre.

Nu ska jag avsluta bloggandet för dagen för det åskar hos oss. Dags att dra ur sladden med andra ord, annars blir det dessvärre dyrt.

Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0