Full fart, non stop!

Gud vad jag är trött. Jag har jobbat non stop denna vecka känns det som men egentligen har jag bara jobbat måndag, torsdag, fredag, lördag och idag ska jag ockaå jobba. Idag slutar jag runt klockan sex eftersom jag efter jobbet ska åka till barnen och vara barnvakt om det är fint väder från klockan sju till klockan ett. Och imorgon ska jag kliva upp klockan sju för att åka och jobba igen. Full fart, non stop liksom. Jag hann och orkade inte ens gå ut på min powerwalk igår och idag lär det väl inte heller bli någon powerwalk. Trist!

Nej, jag ska åka hemifrån klockan åtta och jag sitter fortfarande i min omatchande pyjamas och har varken packat kläder tills ikväll, ätit frukost, satt i linserna, klätt på mig, sminkat mig eller fixat håret så jag antar att jag måste sätta fart eftersom klockan är 07.38 nu.

Pöss!


Kommentarer
Postat av: petter

Pöss!

2009-07-12 @ 14:29:52
URL: http://pttr.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ska vi följa varandra via bloglovin? ^^

2009-07-13 @ 10:00:20
URL: http://carcrashheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0