Grymt lättroad.

Jo det är jag minst sagt för nu är det Tigers film på femman och jag sitter som fastklistrad. Jag vet inte vad det är med Nalle Puh och gänget men jag älskar både serien och alla filmerna. Det kan ju bero på att jag alltid såg det på tv när jag var liten..



- Uäääääääääk, tigrar gillar inte hoooooooooning!

Idag så ska jag få tummen ur och skriva klart ett arbete som jag förhoppningsvis ska kunna skicka in. Jag ska försöka hitta lite källor till ett annat arbete också. Kanske hittar jag till och med någon organisation som jag kan skicka in mina frågor till. Det skulle verkligen vara toppen! Jag känner verkligen att stressen börjar komma nu. Snart är det liksom dags att söka. Och jag är inte färdig med så många kurser än! Aaaaaah. Jag är nervös!

Nej, tummen ur röven var det ja. Nu kör vi igång!



Någon som vill göra mina arbeten? *blink blink*

Kommentarer
Postat av: Little Peaché

Sv: klart man ska tro på kärleken.



Kram på dig

2009-01-02 @ 12:24:43
URL: http://littlepeache.webblogg.se/
Postat av: Pauline

Jag tittade också alltid på Nalle Puh när jag var liten :D hi hi.



Jag hade gärna fotat, men jag har ingen kamera och jag hittar inte mammas. Jo, jag har en kamera som jag fick av min kompis, men jag har inte batterier till den :/ tror du inte att jag glömmer det när jag var på boan nyss? ;) ha ha!



Jo, killar är skit :p

2009-01-02 @ 15:44:17
URL: http://pupsie.webblogg.se/
Postat av: - ● Rebecca ● -

hahahhaha han såg ju inte ut som en indier?

E du blind kvinna?

Han ser ju ut som en typisk iranier.

Sök på mahyar samadi på google/bilder så får du upp min gullplutt. haha



Jo jag såg att du drog iväg på fest.

Lyckat?



hahahahhaha hela jag va en isbit och förkylningen jag har nu e ett resultat av d.

NÄSTA nyår ska jag fan va hemma på en varm o skit rolig fest.

Ellr ah jag o mahyar har bestämt att vi ska kissa i kors på tolvslaget men annars blir d fest för min del.

Inte sitta o deppa.



Och jag undrade om du kollade på talang 2007 för mahyar va me där. haha

2009-01-02 @ 15:56:33
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: E

Ja, det är kul att de är pigga. Min häst han skenade lite veckan innan han dog, han dog i en hjärtattack i hagen-kärnfrisk. God fortsättning tjejen

2009-01-02 @ 15:59:18
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Sabina - 16 och mamma

SV; Ahww taack ;D

2009-01-02 @ 16:34:33
URL: http://saabiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0