Sony Ericsson

Hittade denna lista häääääär och ville göra den med!

Antal meddelanden i inkorgen:
Ingen aning för det står inte. Sällan jag räknar dom.

Antal meddelanden i utkorgen:
6

Vem har skickat meddelandet högst upp i inkorgen?:
Matin

Vad står det?:
Vad gör du min fru

Vem har skickat det tionde meddelandet uppifrån?:
Dino

Vad står det?:
Lyssna sista gången jag frågar vill du att vi ska tappa kontakten helt?

Vem har skickat det tjugofemte meddelandet uppifrån?:
Ohran

Vad står det?:
Haha d e orhan din dumme haha vem trodde du jag va

Vad står det i fjärde meddelandet under det?
Woot wooot! Jalla jalla!

Vem har skrivit det?
Ida

Från vem har du mest meddelanden?
Det står nog lika mellan Mouloud och Özcan

Från när är ditt äldsta meddelande?
2 oktober 2007 klockan 00:23

Vem skrev det och vad står det?
Mouloud. Hej gumman jag vet att du är mitt i drömmarna nu men sov gott o alla fall.

Vad står det i ditt översta meddelande i utkorgen?
Ich bin ladin nu så ring igen den dog

Till vem skickade du det?
Ömer

Vad står det i ditt meddelande längst ner i utkorgen?
Pfffffffffffff.

Till vem skickade du det?
Özcan

Vilket meddelande i inkorgen gör dig gladast och vem har skickat det?
Jag har kass humor så det får bli denna:  Tarzan hade råkat ut för en olycka. Han miste ett öga, en arm och snoppen. Han fick inopererat ett hököga, en gorillaarm och en elefantsnabel. Vid en förfrågan en tid efter om hur det var, sa han: - Jag kan se hur långt som helst, svingar mig längre i träden någonsin men jag är så jävla trött på kuken, den stoppar gräs i röven på mig HELA tiden! Från David.

Men om man inte får ta roliga historier så blir det denna: Hej jag undrar  äter du kåldolmar? Från Olivia. HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA saken var den vi skulle flyga flygplan. Tänk efter kåldolmar. OJOJOJOJ!

Vilket meddelande i utkorgen gör dig ledsen och vem har du skickat det till?
Pffffffffff till Özcan.

Gå in i inkorgen,blunda och klicka ner i 5 sekunder vad står det i det meddelandet?
Turk jävel :)..puss på rumpan

Vem har skickat det?
Visar


Kommentarer
Postat av: milla

vilken häftig header du har nu!



Ha en trevlig kväll<3

2009-02-22 @ 21:17:00
URL: http://millali.blogg.se/
Postat av: Birsen

tack för du lugnade ne rmig gumman. Jag har slutat noja mig. Blir nog bra detta fast jag gått ner ;)

2009-02-22 @ 21:21:34
URL: http://birsen.blogg.se/
Postat av: - ● Rebecca ● -

Lite kul att d va jag som hittade på den där listan. hahahahhaha

2009-02-22 @ 21:28:14
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha.. Aaa jag erkänner!:P Travtränar mannen haha! I wish so!! Å du tävlar ja?? Halvblatte me hästar haha! Nä kanske inte är ofta man hör det, har aldrig funderat över det faktiskt haha! Älskar shettisar utav de hästarna ja haft så var min shettis den absoluta favoriten:P



Haha lätt att han blir. Han kommer tänka va fan håller hon på med! Bönestund kanske??! haha nä men visst ska kyssa marken, när ingen ser:P Eller nöjer du dig med om ja kysser ett träd eller nåt, ja menar då behöver jag ju aldrig lägga mig ner i alla fall! haha.. Jag ska till Marmaris/icmeler. joda käkade smörgåstårta åt dej med, blev lite besviken bara när jag upptäckte att den var fullproppad med mimosasallad, men hey man kan ju inte få allt här i livet!:P

2009-02-22 @ 22:23:06
URL: http://saaka.blogg.se/
Postat av: Linda

Hej! :P



Hur mås det? hänt nå skoj senaste veckan..typ? :P

2009-02-23 @ 09:14:40
URL: http://lendaa.blogg.se/
Postat av: Annelie T

Haha den här måste jag också göra ;;) Känns bra att nån har det värre med sin bil än vad jag har hahha ;)

2009-02-24 @ 11:45:25
URL: http://anneliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0