Mjao

Idag hade jag bett fyra personer väcka mig. Eller.. En väckarklocka, err mobillarm, en som skulle ringa och en som skulle banka på dörren så jag inte försov mig. Jag är verkligen livrädd att försova mig på mornarna eftersom denna familj är beroende av att jag kommer dit i tid så dom kan åka och jobba. Usch, det är fan inte roligt för jag kan inte somna på natten och när jag väl gör det så vaknar jag flera gånger på natten och kastar mig på mobilen för att se vad klockan är.

Jag ska gå ut och starta bilen snart så jag slipper skrapa rutorna.. Det är inte roligt för fem öre klockan fem på morgonen fick jag veta igår när det var runt -14 grader utomhus. Huvva!

Inatt hade jag en väldigt konstig dröm så om det finns en drömtydare häromkring, hör av dig!

Nää, jag ska väl kliva upp, klä på mig och starta bilen.

Ha det fint!

Kommentarer
Postat av: Jessika

Fin din sida har blivit!

Och jag är tillbaka på denna bloggen ist.. Men Anonym.. /Rosa (Du vet vem jag är)

2009-02-19 @ 08:14:59
URL: http://grooodan.blogg.se/
Postat av: ♥Linda med Familj♥

fy vad drygt. Försök att slappna av och koppla bort det. För ju mer du stressar för att du ska upp ju sämre sover du och kommer till sist att försova dig om och om igen..

Har vatt i samma sits.

2009-02-19 @ 10:07:58
URL: http://babymyz.blogg.se/
Postat av: Emily

s: som att DUU inte skrattar när du läser?! ^^

Man vet aldrig, jag känner mig alltid så pressad på att svara på det, asså alla frågar ju jämt det :/ han e shia, och eftersom att han är en seriös troende + praktiserande muslim så blir det extra viktigt att jag måste göra det vid typ giftermålet. Svårt att se in i framtiden och se vad som händer, så kan inte svara nu, eller så vill jag typ inte? vill bara leva för nuet!

jo, det blir ju en liten kulturkrock men vi båda anpassar oss, det går så bra så (:

klart jag ska utomlands igen, måste bort från den här kylan, hur kan du klara av -14, jag döööööör!!!!!!! konstigt att de i afrika fått mörk hy för att klara solen men att vi inte fått tjock päls så att vi kan klara kylan.. ^^

2009-02-19 @ 16:32:37
URL: http://emali.blogg.se/
Postat av: ♥Linda med Familj♥

Har inte riktigt tid med de nu, men jag tar det lugnt.

Kram

2009-02-19 @ 17:59:22
URL: http://babymyz.blogg.se/
Postat av: maria

vill så gärna ha en rosa men tror den skulle väcka så pass mkt uppståndelse att den skulle bli stulen tyvärr :P haha

2009-02-19 @ 19:12:30
URL: http://mariasplace.blogg.se/
Postat av: - ● Rebecca ● -

För att jag aldrig kan hålla käft när jag blir irriterad! hahaha

2009-02-19 @ 19:53:04
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: Laura

Jag är likadan, jag har svårt att sova och slappna av på kvällen om jag vet att jag måste stiga upp på morgonen, speciellt om andra personer kan bli lidande på grund av att jag råkar försova mig.. :S



Tack så mycket för gratulationerna! Ayse kan inte föda på vanligt sätt, de märkte det då hon fick Ceyhun och han fick också födas med kejsarsnitt. Läkaren sa till och med att hon inte kan få fler barn efter Ceyhun, men så blev det ju inte. :)



Haha, jag har alltid använt mycket toapapper, till ALLT! :) Så använder jag aldrig mer än hälften av pappret, så jag slösar väl lite med det och det tar slut ganska fort. :) Som tur är är toapapper inte så dyrt. :P



Kram!

2009-02-19 @ 23:54:49
URL: http://papatya.blogg.se/
Postat av: Laura

Jo, jag tycker också att Ceydas näsa redan nu liknar Ceyhuns. :) Annars så tyckte jag inte att hon liknade någon speciell, det är ju ganska tidigt att säga det ännu. :) Men alla andra gick ju på om hur lik sin moster hon är, och sedan sin morbror, sedan morfar osv osv... Hahaha!



Tack för tipset med hur vi ska behandla Ceyhun, det är ungefär så som Ayse har tänkt sig också.. Om jag skaffar barn så ska jag ha dem tätt efter varandra så jag slipper liknande problem! :)

2009-02-20 @ 00:20:47
URL: http://papatya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0