Jävla skit

Jag skulle ner till Tomelilla för att köpa lite mat till middagen idag. Hur långt kom jag? Till fucking jävla TOARP! Sedan sa det BOOOOOM och bilen blev helt svajig, så det var ju bara att stanna bilen med ett framdäck som det var punktering på. Jag hade till och med rivit upp stora ränder i vägen. Hahahaha!

Och jag ska säga en sak. Att få punktering mitt ute i skogen när man är ensam tjej och det ligger en skola med en massa snygga bönder på, det är en hit!

Hela sju snubbar (och två tanter..) stannade och frågade om jag ville ha hjälp. Hjälp fick jag också men tyvärr så är hela bilen trasig eftersom det var någon fjäder som släppt och på så sätt rivit hål i däcket. Vad fan liksom.

Så min "farbror" fick komma till hjälp och backa hem bilen till honom hela vägen och jag fick köra hans gamla bil. Roligt värre. Så nu sitter jag här hemma och är oljig värre, jag som duschade i morse eftersom jag ska vara barnvakt ikväll. Inte finns det någon mat här heller. Aj aj aj. Not good.


Nåja, jag har väl reserver att leva på.

Kommentarer
Postat av: Emmeli

oj vilken grymt fin blogg du har:)

Kram

2009-02-04 @ 16:40:34
URL: http://lundqvistemmeli.blogg.se/
Postat av: Michaela / Bloggdesigner ♥

sv: haha man vet aldrig hörru ;)

2009-02-04 @ 17:17:14
URL: http://soeticz.webblogg.se/
Postat av: Laura

HAha, du väljer i alla fall dina ställen att få punktering.. :P Jo, det var Ceren du tyckte var så vacker. Det är flera bloggläsare som har sagt det faktiskt. Själv är jag inte så där jättenära med henne, vi kommer överens men inte mer än så... :P Men vi tvingas ju umgås med varandra eftersom Ahmet och Onur är typ bästisar. :P

Kram!

2009-02-04 @ 17:51:30
URL: http://papatya.blogg.se/
Postat av: Pauline

Nej, fan vilken otur tösen :P

Vi större kvinnor kan leva på vårt fett i några dagar. Inte behöver vi mat ;) ha ha!

2009-02-04 @ 22:24:56
URL: http://pupsie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0