Smartie Linda..

Jag glömde ju bort att jag faktiskt har en laptop också som jag kan använda. Jag kopplade bara in internetsladden och drog den lite längre och vips kan jag ligga i sängen och pilla på med datorn. Mys värre!

Idag är det alltså nyårsafton och om en kvart ska jag köra iväg för att få vinterdäck på bilen.. Det känns som att det är på tiden, en hel månad för sent liksom...

Ikväll så blir det en lugn kväll hemma eftersom resten av familjen ska iväg på fest. Jag har ju hästar hemma och eftersom de som bor bakom vår gård brukar ha en väldigt stor fest med mycket raketer så känns det bäst om någon är hemma ifall någonting skulle hända. I och för sig så brukar hästarna ha på sig mössor med en massa bomull instoppat i öronen för att slippa höra men man vet ju aldrig...

I alla fall så kommer Ulrika hit och vi ska laga le god mat, fruktsallad och se på några goa filmer. Det blir kul! Sprang bara på henne en snabbis på Tomelilla marknad för någon månad sedan, innan dess hade jag inte sett eller pratat med henne sedan jag slutade nian. Så nu hoppas jag att vi kan ha lika roligt som under den tiden. Annars blir det pinsam tystnad hela kvällen.. Haha!

Det är skönt att jag slipper vara ensam hemma en kväll som denna i alla fall. Det känns som att en del tankar kommer att kastas till the past annars liksom.

Det är dags att åka nu. Tiden flög iväg eftersom jag började knåpa på mina nyårslöften. Ska knåpa färdigt på dem och sedan ska jag lägga upp dem här också. Ska även berätta vem som var närmast summan i gissningsleken också (dock ligger denna 200 kronor fel så fortsätt att gissa) och svara på kommentarer. Men det får jag göra när jag kommer hem, innan vi ska åka och handla tills ikväll..

Stor kram! (skumbanan)


Kommentarer
Postat av: - ● Rebecca ● -

Tack vännen,men just nu känns allt bara skit.

Vi har inget,jag gör inget,bara massa skit hela tiden,problem o kärlekslivet e åt helvete.

Fan.

Kommer deppa sönder mig själv ikväll.

Men men,imorgon e ett nytt år me nya tag.



Gott nytt år på dig me.

2009-12-31 @ 12:57:11
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: anna

gott nytt år :)

2009-12-31 @ 13:57:24
URL: http://annakrantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0