JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

Skulle egentligen ha skrivit detta igår men det blev idag istället..

JAG KLARADE TENTAN!!!!!!!!!!!!!!

Godkänt låg på 25 poäng, jag fick 32,5 och maxpoängen låg på 50. Detta innebär också att jag fick godkänt på kursen. Det som är bra på vårt program är att vi bara kan få godkänt eller underkänt så poängen har egentligen ingen betydelse men jag är så jävla glaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaad!

Fast stud som jag är så började jag tänka efter hur pass många poäng jag hade fått om jag gått på alla 11 föreläsningarna och inte bara på de tre som jag var på och dessutom om jag börjat plugga tidigare än på lördagen två dagar innan tentan. Hrm.. Nåja, jag ska aldrig göra så igen i alla fall. Nu ska jag börja studera på heltid som det faktiskt är på vårt program. Läsa och göra allt för att slippa rädslan om en kuggande tenta.


Kommentarer
Postat av: Gossip girl

Hej haha, jag har redan länkat stoppakissie :D Kan göra det igen, men du kanske missat att jag gjort det, men jag har det redan ;)

2009-12-05 @ 12:22:26
URL: http://hotgossips.blogg.se/
Postat av: Birsen

grattis tjejen!

2009-12-05 @ 22:10:05
Postat av: Pauline

GRATTIS! :D

2009-12-05 @ 23:54:40
URL: http://pupsie.webblogg.se/
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Haha, äckligt!



Det roliga var att jag för nån vecka sedan gav honom en tandborste. Så när han skicka det smset tänkte jag just på tandborsten jag gav honom hahah :P

2009-12-07 @ 16:27:10
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0