Insnöade!

Yesyesyes, vi är insnöade! Vaknade imorse och bilen var full av snö och en betestransport hade tippad över vägen. är det halt på vägen. Hahaha! Så det blev ingen operation för mamma och mammas sambo kom inte heller iväg till jobbet.

Typiskt Skåne att börja ploga för sent eftersom dom tror att snön kommer att töa bort. Puckon!

I vanliga fall skulle jag vara superglad för att vara insnöad men just idag så hade det varit bättre om mamma hade kunnat komma iväg på sin operation eftersom hon har så ont. Trist läge.

Hästarna var i alla fall väldigt glad för snön och busade järnet så fort jag släppte ut dom. Synd att jag inte filmade. Haha!


Igår 16.00 när snön började falla i små flingor.

Igår 22.00


Kommentarer
Postat av: Birsen

hahha skåningar!!!! Värkligen trist med inställd op...



Sv: Bs bror är duktig på datorer och förr tog han med sig sin mamma för att prata med oss genom webcam. Så det är ingen ursäkt just i deras fall...så deras jävla stolthet kan dom ta och stoppa i arslet eller nåt...

Vi ska dit till hösten...och det är också en sak som jag inte vill göra. Hade hellre tagit en charter resa till värmen jag, B och våran solstråle än att trängas i en jävla äcklig två 6 pers...men bara för att dom ska få träffa sitt barnbarn får jag väl hålla käften...

2009-12-17 @ 11:50:30
Postat av: Pauline

sv: Skoja inte :S Jag trodde att det aldrig skulle sluta snöa :p hehe.

Men blää då. jag tycker ändå att jag är starkast! :D HAHAHHAHAA!

2009-12-17 @ 12:29:45
URL: http://pupsie.webblogg.se/
Postat av: Adams mamma

Nej precis :)

Uscha jag har inte heller kommit någonstans idag pga all snö haha.. Bussarna här utanför är inställda och det är jätte jobbigt att dra vagnen :p

2009-12-17 @ 16:11:37
URL: http://mammatilladam.blogg.se/
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Hästbloggen för dig!

usch för snö. här snöar det också mycket!

2009-12-17 @ 16:51:42
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0