I like big shit.

Hehehehe. Hämtade min tv i Ystad idag. Plus att jag handlade lite annan skit också men det tar vi en annan dag. Hon som jobbade tyckte att jag skulle BÄRA tv:n hela vägen till bilen. Det kändes inte särskilt lockande. Om man säger såhär; Kartongen var lite stor.. Vår 55 kiloshund som är 150 cm lång såg lite liten ut brevid kartongen...

Och vad ska man säga? TV:N FICK PLATS! Underbart!

Fan vad stolt jag känner mig. Att jag har jobbat ihop pengarna till att köpa den helt själv. Underbart!

Ska vara grymt rädd om den så att den håller länge eftersom jag inte köpte någon försäkring till den. Ett års garanti får räcka.. Är så rädd om den att jag inte ens tagit av den jungfruplasten än. Hahahaha!

Lite skillnad är det väl? Hehehehe...


Kommentarer
Postat av: Pauline

Åh, The Big Bang Theory.. Den är grym :D

2009-12-07 @ 21:23:11
URL: http://pupsie.webblogg.se/
Postat av: Amanda

Haha, en del skillnad :P

Och Big Bang Theory på tv, så jäkla bra!

2009-12-07 @ 21:37:59
URL: http://mjuppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0