Helkväll..

Kör på en helkväll med detta idag så jag slipper tänka så mycket..

Jag fick ju boxen med de tre filmerna igår så..



Jag tycker första filmen är så jävla härlig när alla slåss mot sjörövarna medan guvenören slåss mot en ynka skelettarm och håller stenhårt i peruken. HAHAHA!

Jag tycker att musiken är så jävla härlig, speciellt denna låt:



Imorgon kommer beslutet. Fick egentligen ett bra beslut igår men sedan började jag lacka ur och gjorde allting dåligt. Jag och min stora käft kan ju nämligen aldrig knipa. 

Fortsättning följer..


Kommentarer
Postat av: - ● Rebecca ● -

Hade du varit i sthlm så hade jag garanterat tagit me dig!

2009-12-27 @ 18:35:27
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0