God jul, eller något sånt...

Hatar julen för mamma släpar alltid med mig till någon jävla släkting och jag får sitta i något jävla hörn och käka lax och sill men i år har mamma gjort sillen själv så den smakar skit så det blir bara lax för min del. I år ska vi till mammas sambos bror med familj. Alltså tre galna ungar plus två galna ungar till. Jippie.. Tydligen ska det komma 18 personer. Vill inte, vill inte, vill inte! Vill vara hemma och sova eller något sånt istället.

Sedan är jag sjukt besviken på en person också. Så jävla tråkigt att man ska säga en sak den ena dagen och en annan den andra dagen. Det kallar jag dålig stil. Orkar inte med det något mer.

Jävla neggodag!

Ska in till Tomelilla och Bo Ohlsson snart för att köpa något skit till mamma också. Jävla bajsdag. Lägg till att jag är tjock också så har vi hela faderullan på en och samma gång. Jävla skitdag.

Känner mig precis som Elins pepparkaka:


Kommentarer
Postat av: Pauline

haha! Jag vet :P Det är en orb, du vet spöke? ;)

2009-12-24 @ 22:31:26
URL: http://pupsie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0