Lång tid..

Det har gått en sjukt lång tid sedan jag sist bloggade vilket har lett till att mina besökare nästintill har slagit i backen. Det är illa när inte ens släkten orkar logga in för att se om jag bloggat eller inte.

Jag har helt enkelt inte alls mått bra. Det har varit så i nästan en månad men nu känns det äntligen som att jag är påväg tillbaka igen.

Jag hade en nära vän som gick bort. Samtidigt blev min häst sjuk och det kändes som att jag hade spenderat hela sommaren med att jobba helt i onödan eftersom jag inte kommer att se röken av pengarna som jag tjänat.. Det hela gjorde att jag tappade glöden litegranna och mådde inte alls bra. Jag vet inte, det var helt enkelt för mycket som påverkade.

Att min vän gick bort, gjorde sjukt ont och gör fortfarande ont. Speciellt eftersom hon kämpat mot sin sjukdom länge..

Dessutom så är jag sjukt jävla lack på att någon klåfingrig jävel snott min kamera. På den kameran fanns en massa bilder som aldrig kan ersättas, bland annat bilder från mitt sista möte med min vän som inte längre finns med oss. Så det suger att någon snott min kamera. Den som gjort det hoppas jag skäms som fan.

Förutom det så har det väl inte hänt så mycket. Jag har jobbat och sedan har jag varit mycket hos hästarna. Sista dagen på jobbet var i söndags och måndagen spenderade jag tillsammans med min mamma i Lund och Malmö. Jag köpte bland annat en laptop som nu visat sig vara helt usel. Handla aldrig på Siba för det är usel service. Jag skulle ringa och förklara problemet på telefon men då skickar hon mig vidare till supporten? Wtf, ska jag ha en trasig jävla dator för 7000 spänn och själv ringa support? Ge mig en ny dator för fan!

I Malmö åkte vi till Ikea och min mamma var så jävla rolig. Vi stod stilla i ett trafikljus väldigt länge och jag klagade på detta.
Jag: - Fan, bilen växer ju snart fast här. Hur länge ska man behöva vänta?
Mamma: - Dom dissar oss! Eller vad det nu heter.. Jag är inte så hemma på dom dära uttrycken.

HAHAHAHAHA! Så söööt.

Nej, nu ska jag gå ut och fortsätta med mitt projekt som jag håller på med ute i stallet. Bilder kommer att komma. Men nu vet ni varför jag inte bloggat på ett tag. Lite förklaringar liksom.. Jag har runt 4-5 sidor med kommentarer som ska svaras på och ni kommer att få svar. Bara vänta...

På tisdag börjar ju skolan så jag måste bli klar med allt hemma fort som fan. Jag är nervös!


Kommentarer
Postat av: Anna - Gravid & Hundtokig

Äntligen är du tillbaks gumman! Jag har klickat in varje dag för att kolla om du skrivit :)



Hoppas att du snart känner dig lite bättre, även om det såklart är jättesvårt just nu.

Jag saknar dig massor iaf! Tänkte ladda på min telefon idag och sms:a dig, men eftersom de på dyket tydligen inte skickat in min närvara rapport så kom den ingen lön till mig denna månad! Jobbigt värre.. Men iaf! Jag saknar, och hoppas att vi höres och ses snart ju!

Hehe, bara 38 dagar till beräknat förlossningsdatum idag, spännande värre!



Kramkram!

2009-08-27 @ 15:32:22
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser/
Postat av: Emma

Åh, o jag som har tyckt så synd om oss som har en bil som bara krånglar hela tiden o kostar en massa pengar.. :(



Usch, jag vet inte vad jag ska säga.. Att jag tänker på dig? :/

2009-08-28 @ 16:44:26
URL: http://irrelevant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0